Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?
: 07 cze 2016, 15:12
Dzień dobry. Jakiś czas temu otrzymałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż agencja SEO która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uznała ją za zbędną. Uważają, że lepiej aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów powinna trafić od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak pozycjonować stronę, aby dla różnych haseł wyświetlały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Testowałem podobne rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w stolicy. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa dentysta Ursynów pokazują się podstrony danego dentysty. Co ciekawe jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych ciągów znaków pojawiają się inne strony internetowe. Następne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po korespondencji z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i frazy stomatologia Ursynów w rezultatach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zazwyczaj widzę to samą stronę. Także interesującym faktem jest, iż dla hasła aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jak tak, to czemu nie lepiej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie obszerne artykuły są wymagane do skutecznej reklamy strony? Również koszt reklamy na interesujące mnie słowa kluczowe: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, iż jak dodam domenę do paru katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?
podobne tematy:
podobne tematy: